Vi sammenligner gode hoteltilbud til dig...

Hele huset/lejligheden Bellavista Charming View On The Elba Island (Piombino, Italien)

Om Bellavista Charming View On The Elba Island

BELLAVISTA Charmerende udsigt over Elba øen Helt ny lejlighed med panoramaudsigt på øen Elba, meget stille og med fuldstændig privatliv, kan du slappe af i den store have, der kigger på smukke solnedgange hver aften. Vi er beliggende i en af de mest fredelige klipper Piombino, tæt på alt, især til stranden! Byens centrum ligger inden for gåafstand og er det ideelle sted for en dagstur til øen Elba og Pianosa begge med uforglemmelige steder.Lejligheden ligger på en klippe.Lige langs klippen kan du finde en næsten privat strand omgivet af turkisvand, andre strande ligger i nærheden. En kort gåtur tager dig til restauranter, butikker og båd og cykeludlejning. Vi er meget tæt på havnen i Piombino, hvor hvis du ønsker, kan du gå ind for at nå den dyrebare ø Elba, den fantastiske Sardinien og Korsika og sidst men ikke mindst perlen i Pianosa.Lejligheden har egen egen indgang. Soveværelset har to enkeltsenge, der kan sammenføjes til at lave en dobbeltseng, da det passer dig, er dette en glimrende løsning, hvis du er en familie med børn eller bare flere venner. Sengelinned er inkluderet. Badeværelset med brusebad er udstyret med håndklæder, toiletpapir og håndsæbe.Der er et stort, meget lyst værelse med opholdsstue, spisestue og køkken. Køkkenet er udstyret med alt udstyr og værktøjer, der er nødvendige for at lave en gourmetmiddag. Vi leverer også basale krydderier, kaffe, teposer, salt, olivenolie, 2 liter drikkevand, opvaskemaskine. I stuen har vi en sofa, der kan bruges som en dobbelt sovesofa. Udenfor finder du et spisebord med en parasol. Vi skabte også et hjørne med puder og en hængekøje til at slappe af og nyde udsigten.En grill er gratis, til rådighed på anmodning.Vaskemaskine er tilgængelig til en ekstra pris på € 5

Populære faciliteter

• Gratis wi-fi(Utilgængelig)
  • Køkken / tekøkken
  • Aircondition(Utilgængelig)
  • Parkering
  • Balkon / terrasse(Utilgængelig)
  • Vaskemaskine

4. Elkedel
Hotellets egenskaber
  1. Kun for voksne

Ofte stillede spørgsmål om Bellavista Charming View On The Elba Island

• Er der et poolområde på Bellavista Charming View On The Elba Island?

Ja, Bellavista Charming View On The Elba Island har 1 poolområdet.

• Er kæledyr tilladt på Bellavista Charming View On The Elba Island?

Nej, Bellavista Charming View On The Elba Island tillader ikke kæledyr.

• Er der parkering til rådighed på Bellavista Charming View On The Elba Island?

Ja, Bellavista Charming View On The Elba Island har Parkering for gæster.

• Hvilke populære attraktioner er tæt på Bellavista Charming View On The Elba Island?

Populære attraktioner i nærheden af Bellavista Charming View On The Elba Island inkluderer Vada, Bolgheri, Marina di Cecina, Marina di Castagneto Carducci, Marina di Grosseto, Follonica, Spiaggia della Conchiglia, spiaggia di Baratti.

• Hvad er afbestillingspolitikken for Bellavista Charming View On The Elba Island?

Afbestillingspolitikken for Bellavista Charming View On The Elba Island varierer afhængigt af værelsestypen og reservationsbetingelserne.