Sammenligner hotelpriser fra forskellige sider...

Hele huset/lejligheden Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews! (Noosa Heads, Australien)

Om Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews!

Divine Woodlark Noosa - Tæt på People & Pet Beach. Læs vores Rave-anmeldelser! Divine Woodlark Beach House ved Sunrise Beach - Udendørs kæledyr tilladt. Kom og slap af!Divine Woodlark Beach House i Sunrise Beach er et åbent, moderne EN NIVEAU komfortabelt hjem med en overflod af naturligt lys. En Stayz / Home Away-leje siden 2011, opfordrer vi til kvalitetsophold af gæsteophold vers mængde. Vi tilbyder overnatning til 1- 6 personer. Vi rummer par eller familier / venner, der ønsker at have den bedste ferie nogensinde - let og komfortabelt i vores ekspansive private rum. Med et centralt køkken, 3 separate soveværelser og 3 forskellige boligarealer er vores hjem rummeligt nok til par eller små grupper / familier. Vores hjem er indrettet i friske, varme, neutrale toner med skyhøje lofter i opholdsrummet, privat rum i poolområdet og en helt indhegnet gård; Woodlark er designet til 'bunkering' og afvikling.Vi har WIFI, Foxtel & i januar 2018 opgraderede vi også vores gulve til tømmerlaminat og opdaterede vores sengelinned og tæpper, så hele huset er opdateret til din fornøjelse.Vi er placeret inden for 700 m (5 minutters gåtur) til en af Sunshine Coasts bedst bevarede 'strandhemmeligheder' - Sunrise Beach; uanset om du ønsker at gå hånd i hånd, lege med din hund på en blyfri strand eller tage dine børn ned for en uberørt strandoplevelse - vi tilbyder det hele!Udendørs kæledyr er velkomne på Divine Woodlark & elsker at strejfe på den kæledyrsvenlige strand. Hvis dine hunde er udendørs hunde og er trænet til at holde sig uden for møbler - så tag dem med uden ekstra omkostninger! Sørg for, at du inkluderer dem i din reservationsanmodning og fortæl os om deres race og deres skadedyrsvedligeholdelsesprogram ved reservationen. Tariffen inkluderer LINJER, Håndklæder, puder, tæpper, strandhåndklæder.Med en fuldt indhegnet baghave er DWBH ideel til børn og udendørs kæledyr. Se vores anmeldelser, eller kontakt ejeren for en chat. Funktioner:* Privat pool i jorden - ekstra dyb & masser af 'i pool'-bænksæder6 sovepladser (3 soveværelser)* Master Bdrm - Aircondition & Loftventilator + TV + stort en-suite* 2. dronning - A / C & loftventilator latexpude overmadras ny* 3. Bdrm 2 x to enkeltsenge A / C & Loftsventilator* 3 tv'er - Smart & LCD* Stort badeværelse med dybt badekar! * Stor stue / spisestue med AC og døre åbne til pool terrasse* Komfortabel familieværelse ud for køkkenet og dørene åbne til poolterrassen* Stille læsestue - til afslapning* Overdækket & cool udendørs underholdning grillpladsZoned OUTDOOR siddeplads - bord til 6 eller 2 ''Muskoka stole til at fange morgen og eftermiddagssol. Guddommelige!* Fuldt indhegnet og anlagt baghave - fantastisk til kæledyr og børn.* Foxtel- og sportskanaler*TRÅDLØST INTERNET* BEMÆRK: For 5+ gæster - ekstra $ 50 for fuldt husVores ejendom er annonceret på Homeaway & Aibnb. Se et af disse sider for nøjagtige kalender- og prisoplysninger. Vi kræver bevis for ID for alle gæster. Ingen adgang til garage.LÆS VENLIGST:Vores løfte til vores gæster:Vi har en kvalitetsferieudlejning og vores prismodel inkluderer linned, håndklæder osv. Tillægsgebyrer efter 2 er $ 30 pr. Person pr. Nat.Rengøringsgebyr er $ 140 for 4 timer. Ekstra tid opkrævet til $ 35 per time.De ekstra gebyrer, som gæster kan pådrage sig:1- er til barnesenge og leje af babyudstyr. Vi leder vores gæster til tjenesteudbyderne for en direkte pris uden for din ferietariff.2- tilføjelse af ekstra gæster, når din reservation er bekræftet.Marts 2019

Populære faciliteter

3. Hårtørrer
  4. Centralvarme
For børn
  1. Legeplads

Ofte stillede spørgsmål om Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews!

• Er der et poolområde på Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews!?

Ja, Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews! har 2 poolområden.

• Er kæledyr tilladt på Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews!?

Ja, Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews! har en kæledyrspolitik, der kan variere baseret på værelsestype eller tilgængelighed. Tjek venligst direkte med hotellet for at får mere at vide om deres kæledyrspolitik.

• Er der parkering til rådighed på Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews!?

Ja, Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews! har Parkering for gæster.

• Hvilke populære attraktioner er tæt på Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews!?

Populære attraktioner i nærheden af Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews! inkluderer Sunshine Beach, Australia Zoo, Noosa Main Beach, Noosa National Park, Noosaville, Noosa Airport, Noosa Triathlon, Hastings Street.

• Hvad er afbestillingspolitikken for Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews!?

Afbestillingspolitikken for Divine Woodlark Noosa - Close To Beach. Super Clean! Read Our Rave Reviews! varierer afhængigt af værelsestypen og reservationsbetingelserne.