Vi sammenligner gode hoteltilbud til dig...

Hele huset/lejligheden Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis (Lago Vista, USA)

Om Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis

Lakefront Hill Country Hacienda ved Travis-søen Nyd udsigt til solnedgangen på Lake Travis 'private ø i vores smukke villa med valgfri leje af bådslip. Inkluderer en fantastisk udsigt over søen, wifi, vaskemaskine tørretumbler, restaurant, salon / spa, lav vandbådrampe, 3 pools (1 opvarmet), boblebad, saunaer, fitnesscenter, shuffle board, tennis og separat leje af bådslip.Du vil elske vores nyligt opdaterede villa med en rummelig gårdhave lige ved søen med udsigt over poolen og søen. Solnedgange er smukke! Slap af og slap af i denne smukke villa, der er totalrenoveret og dekoreret fra top til bund. Interiøret og møblementet er varmt og indbydende og inkluderer hvælvede lofter, flisegulve og bordplader af granit. Den rummelige villa har et veludstyret soveværelse med en kingsize-seng og en 3. sal balkon med udsigt over den smukke pool og sø.Vores Condo er udstyret med et fuldt udstyret køkken og sengetøj til soveværelser og bade. Overdækket parkering er i stueetagen med reserveret parkering og yderligere 'gæstepladser'. Der er 5 elevatorer på ejendommen.Andre faciliteter inkluderer;* Kodet lås på døren, så du behøver ikke følge med en nøgle.* Private Marina & Boat Slips til rådighed for vores gæster.* Day Dock & Low Water Boat Ramp.* 2 udendørs swimmingpools og 1 indendørs pool. Alle med boblebad* Et fitnesscenter, dagspa, sauna og tennisbaner.* Fiskeri Pier.* En restaurant og bar med billard.* Picnic & grill område.* Vaskemaskine / tørretumbler* Vaskeri.* Gratis WiFi i fællesarealer og vores villaLake Travis er ikke en konstant sø, den svinger med årstider og regn falder. Besøg venligst for at se det aktuelle søniveau.Vi vil give check-in-information inden din ankomst, som vil omfatte frontportkoden, tildelt parkeringsplads og dørkode for ekstra bekvemmelighed. (Indtjekning i receptionen er ikke påkrævet, og giver dig mulighed for at ankomme og få adgang til lejligheden om natten om nødvendigt).Uanset hvilken som helst grund er du velkommen til at ringe eller sms.Velkommen til øen ved søen Travis, et elegant condo-kompleks, der tilbyder luksuriøs indkvartering ved vandet ved søen på en 14 hektar stor ø. Øen ved Lake Travis er det perfekte sted at nyde en afslappende romantisk flugt og nyde dyrelivet og en betagende udsigt over solnedgangen over søen.Der er masser af lokale attraktioner at udforske for at holde dig travlt, hvis du leder efter noget sjovt og spændende at gøre. Tag en dagstur til Marble Falls eller Fredericksburg, tjek en af de 18 hullers golfbaner i nærheden, eller nyd en vinsmagning på en Flat Creek Winery!

Populære faciliteter

2. Motionscenter
  3. Parkering
  4. Udendørs pool
Værelsesfaciliteter
  1. Balkon (ved forespørgsel)
  2. Opvaskemaskine
  3. Badeværelse med badekar (ved forespørgsel)
  4. Badeværelse med bruser
Sportsfaciliteter
  1. Fitness
  2. Tennisbane

Ofte stillede spørgsmål om Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis

• Er der et poolområde på Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis?

Ja, Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis har 2 poolområden.

• Er kæledyr tilladt på Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis?

Nej, Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis tillader ikke kæledyr.

• Er der parkering til rådighed på Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis?

Ja, Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis har Parkering for gæster.

• Hvilke populære attraktioner er tæt på Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis?
  • Hvad er afbestillingspolitikken for Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis?

Afbestillingspolitikken for Lakefront Hill Country Hacienda on Lake Travis varierer afhængigt af værelsestypen og reservationsbetingelserne.