Vi sammenligner gode hoteltilbud til dig...

Hele huset/lejligheden Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort (Panama City Beach, USA)

Om Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort

Pletfri condo med fantastisk udsigt! Grand Panama Resort. Lav disse drømme til virkelighed ved at tage denne drøm ferie flugt til vores luksuriøse, veludstyret ejerlejlighed på den fabelagtige Grand Panama Beach Resort i Panama City Beach, Florida. Vi (Mike & Brenda) er detalje orienteret opmærksomme ejere med det ene formål at give en meget uforglemmelig ferie oplevelse. Læs vores anmeldelser! Du vil ikke blive skuffet. Vores enhed placering: Vi er på 4. sal i Tower 2, som faktisk er 9 historier op på grund af de 5 etager i parkering nedenfor. Dette er det perfekte niveau at nyde den fantastiske kløft udsigt i løbet af dagen og den smukke byens lys om aftenen. Vores Condo giver også meget let adgang til den opvarmede pool på taget, udendørs grill, parkering garage, og fitnesscenter alle beliggende i tårn 2. Med en kort gåtur gennem 5. sal fodgænger walkover du ankommer til meget tropisk strand pool på Tower 1. Stranden poolområde byder også på en tiki bar, jacuzzi, og børnepool. Vores enhed: Vores enhed er en et-værelses, 2 badeværelser, med køjer og sovesofa. Du finder alt du har brug for en fantastisk ferie, herunder komfortable opdateret møbler, luksus sengetøj, fuldt udstyret køkken, en 50 'tv i stuen og et 42' tv i soveværelset, blue-ray-afspiller med video streaming, DVD-afspiller, og strandstole, parasoller og badedyr. Vores Beliggenhed: Grand Panama Beach Resort er centralt beliggende. Butikkerne i Edgewater og et udvalg af butikker, restauranter, isbarer, scooter udlejning, og anden underholdning er kun en kort gåtur fra vores lejlighed. Pier Park er 3 miles mod vest med nem adgang fra bagsiden af ​​ejendommen til Grand Panama Blvd. En dejlig gåtur øst på stranden bringer dig til Pineapple Willy. Vores lokale support team: Løb en ferie udlejning fra en afstand kan være en udfordring uden en lokal støttegruppe på plads til at hjælpe os. Vi har et fantastisk team på plads bør der være nogen uforudset hændelse. Nøgleord: Grand Panama, Lejlighed, Beach Front, Condo, Feriested, Panama City, Florida, Strand, Strande, Thunder Beach, Motorcykel, Venlig, Biker, Snowbirds, Familie, Hjem, Feriebolig, Enhed, Luksus, Sport, Golf, Golf , Cheerleading, Fodbold, Baseball, Basketball, Danse, Konkurrence, Tennis, Turnering, Club, Tiki, Ocean, Svømning, Golf, Fiskeri, Golfkyst Jam, Turnering, Jazzfest, Festival, Musik, Grand Slam, USFA World Series, Forår , Vinter, pause, breakers,

Populære faciliteter

• Gratis wi-fi(Utilgængelig)
  • Køkken / tekøkken(Utilgængelig)
  • Aircondition
  • Parkering(Utilgængelig)
  • Balkon / terrasse(Utilgængelig)
  • Vaskemaskine

4. Ikke-rygerværelser
Velvære / spa
  1. Boblebad
Værelsesfaciliteter
  1. Badeværelse med badekar (ved forespørgsel)
  2. Fjernsyn
  4. Dykning
For børn
  1. Legeplads

Ofte stillede spørgsmål om Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort

• Er der et poolområde på Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort?

Ja, Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort har 1 poolområdet.

• Er kæledyr tilladt på Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort?

Ja, Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort har en kæledyrspolitik, der kan variere baseret på værelsestype eller tilgængelighed. Tjek venligst direkte med hotellet for at får mere at vide om deres kæledyrspolitik.

• Er der parkering til rådighed på Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort?

Nej, Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort tilbyder ikke parkering.

• Hvilke populære attraktioner er tæt på Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort?
  • Hvad er afbestillingspolitikken for Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort?

Afbestillingspolitikken for Number One In Reviews! Grand Panama Beach Resort varierer afhængigt af værelsestypen og reservationsbetingelserne.