Vi sammenligner gode hoteltilbud til dig...

Hele huset/lejligheden The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat (Lago Vista, USA)

Om The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat

Ejendommen på Lake Travis - En 10 Acre Waterfront Escape for grupper ** Vi tillader ikke en lørdag ankomst eller en lørdag afgang **  * VI KAN IKKE HOST bryllupper eller begivenheder. Mens vi er 10 hektar, har vi naboer. Vi har en anden, mere passende ejendom. Kig op 'The Ranch at Cow Creek' til bryllupper og arrangementer. *** Hvis du bringer en båd, er der en bådrampe i nærheden. Vi har brug for nummerpladen, mærket og modellen til de tildelte 2 køretøjer, der er tilladt, og vi sender dig passerne for at få adgang til bådrampen. Vi skal gennem byen, så vi har brug for 3 ugers varsel for at sikre dine pas. Dette er en hidtil uset 10 acre ejendom på Lake Travis. Denne fantastiske ejendom kan prale af sin egen private cove med top notch båd dock, 6.500 kvadratmeter boareal, et gæstehus, 2 køkkener, 2 barer og en eventuelt opvarmet spa og pool. Denne ejendom kan rumme op til 40 gæster i 5 separate suiter, der består af 11 soveværelser og 5 stuer (der er et ekstra gebyr for hver gæst, hvis din fest er mere end 35 personer.) Der er en stor træ / kul grill til madlavning og en brand pit til afkøling. Renoveringer, nye møbler og indretning blev afsluttet i maj 2017. Ved ankomsten til ejendommen vil gæsterne se en ekspansiv græsplæne, der trækker dig ned til vandet, hvor vores gæster vil nyde en privat privat bådstation, der kan rumme en 20 fods båd og en 35 fods yacht. Baghaven har et ekspansivt bagdæk, der forbinder boligerne, et volleyballnet, et helikopterlandingsrum, en ildsted, siddepladser og gynger under egetræer, og masser af plads til at slappe af og spille værtsspil. Baghaven har også en valgfri opvarmet pool og boblebad. Større grupper vil sætte pris på de 5 separate separate segmenterede suiter, hver med en separat indgang. Hver separat suite er tilgængelig fra bagdækket:  The Main House Suite-Meget køkken-Mester Soveværelse -: 4 sovepladser i 1 King seng og 1 sovesofa-Master badeværelse-Ildsted-Gæst Soveværelse-1: Sovepladser 5 i Queen over Queen køjeseng og 1 enkeltseng-Common badeværelse-Living Area-Bar-Ildsted  Pool Party Suite--Soveværelse 1: 2 sovepladser i en queensize seng.- Soveværelse 2: 4 sovepladser i en dronning over dronning køjeseng- Bor / spillerum: Murphy Bed sover 2 og har en enorm bar.--2 komplette badeværelser  Living Suite 1:- Soveværelse 1: 2 sovepladser i queensize-seng med tilhørende badeværelse- Soveværelse 2: 4 sovepladser i dronningen over dronning køjeseng- Soveværelse 3: 4 sovepladser i dronningen over dronning køjeseng- Fuldt køkken- Fuldt badeværelse- Stue: 2 sovepladser i en dronning sovesofa  Lille gæstesuite:- Soveværelse 1: 2 sovepladser i en queensize-seng-Soveværelse 2: 4 sovepladser i dronningen over dronning køjeseng- Soveværelse 3 / opholdsstue: 6 sovepladser i dronningen over dronning køje og en enkelt over en køjeseng- Fuldt badeværelse�� Gæstehuset:- Soveværelse 1: 8 sovepladser i to dronninger over dronning køjesenge- Leveområde- Tekøkken med køleskab i fuld størrelse, mikroovn og håndvask-1 Fuldt badeværelse  Valgfrie aktiviteter - Gæster kan leje mod betaling:- Poolopvarmning ($ 100 startgebyr og $ 50 pr. Dag efter det).--2 Kajakker--2 Stand Up Paddle Boards- Nøgler til ejernes naust, som har masser af svømmer, stole, fiskestænger og redskaber, kompressor, redningsveste, et lille køleskab med mere. Vi har flere primære regler:1) Vi tillader ikke højt udendørs musik efter timer.  En Bluetooth-højtaler på rimelige niveauer er okay i dagtimerne. Stille tid i nabolaget er 10 p. m. til 10 a. m. Det er vigtigt, at vores gæster forstår, at vi har naboer, og vi bor i en ejendomsforening. Det er vigtigt, at vi respekterer dem.2) Fyrværkeri er ikke tilladt pr. Byordinans.3) Parkering er ikke tilladt på gaden pr. Byordning. Der er parkering bag huset og parkering i den forreste cirkulære indkørsel.4) Broderskab, bachelor-stil eller højtstående fester er forbudt. Grupper, der forkerte arten eller størrelsen på deres parti, bliver bedt om at forlade. Vi overvåger ydre støjniveauer for at sikre, at din gruppe overholder reglerne.

Populære faciliteter

Velvære / spa
  1. Massage
  2. Boblebad
Værelsesfaciliteter
  1. Balkon (ved forespørgsel)
  2. Pejs
  3. Opvaskemaskine
  4. Badeværelse med badekar (ved forespørgsel)

Ofte stillede spørgsmål om The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat

• Er der et poolområde på The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat?

Ja, The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat har 2 poolområden.

• Er kæledyr tilladt på The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat?

Ja, The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat har en kæledyrspolitik, der kan variere baseret på værelsestype eller tilgængelighed. Tjek venligst direkte med hotellet for at får mere at vide om deres kæledyrspolitik.

• Er der parkering til rådighed på The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat?

Nej, The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat tilbyder ikke parkering.

• Hvilke populære attraktioner er tæt på The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat?

Populære attraktioner i nærheden af The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat inkluderer Texas State Capitol, Downtown Austin, Austin-Bergstrom International Airport, 6th street, South Congress Avenue, Austin's 23rd Street Artists' Market, South by Southwest, Austin Comic Con.

• Hvad er afbestillingspolitikken for The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat?

Afbestillingspolitikken for The Estate On Lake Travis - A 10 Acre Luxury Waterfront Retreat varierer afhængigt af værelsestypen og reservationsbetingelserne.