Vi sammenligner gode hoteltilbud til dig...

Hele huset/lejligheden Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard (Oak Island, USA)

Om Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard

Brug Nature Walk over Davis Canal for at komme til stranden-Børn & kæledyrsvenlig m / indhegnet gård Snapper Cottage ligger i den rolige skov på Oak Island og i gadeudsigt over Intracoastal Waterway. Det tilbyder en rummelig indretning og er fyldt med faciliteter, der gør dit besøg så let, behageligt og underholdende som muligt. Slap af på platformdækket under egetræet, der er indhyllet i spansk mose, eller tag en eftermiddagslap på den afskærmede baghaven. Om natten, når det er stille på øen, kan du høre havets bølger i det fjerne og se millioner af stjerner i mørket. Nyrenoveret, stue, spiseplads og køkken har en åben grundplan. Slap af i sofaen, tænd for lidt musik og omrør stemningen med en meget realistisk elektrisk pejs. For varmt til ild om sommeren? Intet problem! Sluk for varmestyringen, og nyd at se flammerne i den centrale klimaanlæg. Vi har et stort fladskærms-tv med en dvd-afspiller sammen med udvidede tv-kabeltjenester. Vi har også med flere familievenlige film i vores DVD-bibliotek. Du kan nemt forbinde din bærbare computer til tv'et for at streame dine egne programmer på den store skærm. Hvis du har brug for at arbejde, er der også et lille skrivebord til din brug. Køkkenet er fuldt udstyret til at tilberede, tilberede og servere måltider. Inkluderet i køkkenet: Køleskab, komfur med ovn og glas, opvaskemaskine, mikroovn, brødristerovn, kaffemaskine, foodprocessor og blender. Vi har gryder og pander i rustfrit stål, pyrex-bagnings- og serveringsfade, serveringsredskaber, knive og skærebræt, en knivslibere, piskeris, spatulas, røre skeer, spatler, et dørslag, salatsnurrer, korkeskruer og en flaskehætteåbner. Der er masser af tallerkener, skåle, kopper, glas, vinglas og sølvtøj. Der er to soveværelser, begge med madrasser til hukommelse af skum. Vi leverer lagner, puder og dyner. De to senge i soveværelserne består af, når du kommer hit. Det store soveværelse har en kingsize seng. Det har også et stort skab, der kan bruges til at gemme din bagage væk, eller måske endda til et roligt sted at opsætte legepladen eller en bærbar krybbe. Det andet soveværelse har en queensize-seng. Der er også sovesofa i queensize-seng i stuen, og der er også en hukommelse med skummadras til at gøre udtrækssen lige så behagelig som senge i soveværelset. Hvis du har brug for det, er der også en sammenfoldelig barneseng i dobbelt størrelse med en hukommelse af skummadras. Sengetøj, tæpper og ekstra puder til sovesofa og dobbelt barneseng leveres også. Begge badeværelser er fulde bade med både et brusebad og et badekar. Vi har også en vaskemaskine og tørretumbler i skabet i gangen. Vi leverer også et sæt badehåndklæder og et badehåndklæde til hver gæst. Der er også ekstra håndklæder i skabet til din hund. Dine hunde vil elske vores indhegnet baghave, og du vil elske letheden ved at lade dem ude uden at skulle gå ud med dem. Vi beder dig om at rydde op i din hunds faste affald sammen med et gebyr på 50 $ for kæledyr for hver hund. Vi stræber efter at holde hytten ren og frisk for alle, der besøger, inklusive for vores gæster uden hunde. Vi beklager ulejligheden, men på grund af vores forsikringsbegrænsninger har vi ikke tilladelse til at rumme Rottweilers, Dobermans og German Shepherds, medmindre hunden er et servicedyr. Vi leverer et lille udbud af papirhåndklæder, toiletpapir, skraldesposer, opvaskesæbe, opvaskemiddel og vaskeopvaskemiddel til dit ophold. Vi tilbyder også en Graco-pakke og -spil i fuld størrelse, en høj stol sammen med masser af spil og bøger. Hvis du medbringer en båd, er der masser af parkeringspladser her for at rumme den, både på ejendommen og langs højre for måder på gaden. Vi er placeret mindre end en kvarter mile fra den 14. St. NE Waterway Park på Yacht Drive, som er et fantastisk sted at starte kajakker, tage en picnic eller gå på fiskeri. Der er et lille lysthus, hvor du og flere andre kan komme ud af solen og slappe af på bænke. Fra forår til efterår vil du elske at se skibe, sejlbåde og fiskerbåde gå forbi. Hvis du er heldig, ser du måske den lejlighedsvise delfinsvømning eller muligvis et af de mindre krydstogtskibe. Selvfølgelig er der stranden. Det er en 0. 9 mile gang gennem naturstien for at nå den nærmeste adgang til stranden til fods, eller en 1. 4 km kørsel til den nærmeste adgang til stranden i bil. Glem ikke at gå gennem naturstien over myrerne og Davis-kanalen. Det kan være din yndlingsvandring nogensinde! Dette område har de fleste naturskønne pletter på øen, og du kan kun se det til fods eller med båd. I starten af broen er der også et andet sted at lancere din kajak. Det er også et fantastisk sted at se solopgange og solnedgange sammen med pletfugle som pelikaner, høge, kraner og store blå hegre. Vandbroen skærer lige igennem og over marskerne på den brakke Davis Canal, mellem to rækker af strandhuse, og fører dig direkte til adgangen til 9. pladsen. Endelig er vores sommerhus familieejet og drevet. Vi bor lige nede ad vejen og kan let nås for hjælp. Vi anbefaler også at besøge vores websted www. thisisoakislandnc. com for at lære alt om, hvad vores område tilbyder, og hvad vi kan gøre og se her. Vi håber at se dig snart!

Populære faciliteter

1. Pejs
  2. Fjernsyn
  3. Centralvarme
  4. Aircondition

Ofte stillede spørgsmål om Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard

• Er der et poolområde på Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard?

Nej, Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard har ingen poolområder.

• Er kæledyr tilladt på Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard?

Ja, Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard har en kæledyrspolitik, der kan variere baseret på værelsestype eller tilgængelighed. Tjek venligst direkte med hotellet for at får mere at vide om deres kæledyrspolitik.

• Er der parkering til rådighed på Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard?

Ja, Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard har Parkering for gæster.

• Hvilke populære attraktioner er tæt på Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard?

Populære attraktioner i nærheden af Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard inkluderer Battleship USS North Carolina, Wilmington International Airport.

• Hvad er afbestillingspolitikken for Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard?

Afbestillingspolitikken for Use Nature Walk Over Davis Canal To Get To Beach-kid& Pet Friendly W/fenced Yard varierer afhængigt af værelsestypen og reservationsbetingelserne.