Sammenligner hotelpriser fra forskellige sider...

Hotel Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available (Las Vegas, USA)

Om Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available

Marts Grand Chateau - Mange tilgængelige datoer *** Klik på 'ASK MANAGER A SPØRGSMÅL' for at få den bedste pris og for at bekræfte tilgængeligheden. Vi er i stand til at tilbyde længere eller kortere ophold / midt uge afhængigt af årstiden - en anden grund til at vi opfordrer dig til at sende os besked for at sikre, at dine datoer matches med den bedste pris ****** Leje med tillid! Vi har over 400 femstjernede anmeldelser af vores fortegnelser over VRBO ***Marriott's Grand Chateau, med sin afslappede elegance, der minder om de tidløse palæer i det sydlige Frankrig, ligger majestætisk kun få skridt fra Las Vegas Boulevard. Dette feriested i Las Vegas Strip tilbyder rummelig, luksuriøst indrettet villa, spektakulær udsigt, højteknologiske faciliteter og elskværdig service. Det tilbyder et unikt tilflugtssted i hjertet af Amerikas legeplads.Den elegant indrettede og rummelige villa med to soveværelser har plads til op til otte gæster og inkluderer separate opholds- og spisepladser, et stort badekar, regnskov med dobbelt ledet brusebad, fuldt udstyret køkken og vaskemaskine / tørretumbler. Fladskærms-tv i hvert værelse.Ud over nem adgang til byens fineste kasinoer, shows og spisesteder, kan gæsterne nyde vores udendørs bar, solbad og de nyeste fitnessfaciliteter. For dem, der vender væk, kan Marriotts concierge-personale hjælpe dig med at planlægge den perfekte dag- eller aftenoplevelse.Perfekt til konventioner og midtvejs-væk.Bemærk: Villaer tildeles ikke indtil dagen for indtjekning. Anmodninger om en bestemt udsigt / etage kan imødekommes af Marriott receptionen, afhængigt af tilgængelighed, ankomstdagen.Der tilbydes gratis betjent parkering til biler.** Daglig husholdning er ikke inkluderet i prisen og kan købes i receptionen, hvis det ønskes.Funktionen ANMODNING OM BOOK er en anmodning om reservationer, ikke et bekræftet ophold. Venligst reserver ikke din flybillet, før du har kommunikeret med os og har en udført lejeaftale.*** Kortvarige ophold på 2 - 5 dage er muligvis kun tilgængelige at booke inden for 60 dage efter indtjekning.

Populære faciliteter

• Wi-fi i lobbyen(Utilgængelig)
  • Gratis wi-fi(Utilgængelig)

Sportsfaciliteter
  1. Fitness

Kontaktinformation

75 E Harmon Ave , 89109 , Las Vegas , USA

Ofte stillede spørgsmål om Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available

• Er der et poolområde på Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available?

Ja, Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available har 1 poolområdet.

• Er kæledyr tilladt på Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available?

Nej, Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available tillader ikke kæledyr.

• Er der parkering til rådighed på Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available?

Ja, Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available har Parkering for gæster.

• Hvor ligger Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available?

Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available ligger på 75 E Harmon Ave, 89109, Las Vegas i USA.

• Hvilke populære attraktioner er tæt på Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available?

Populære attraktioner i nærheden af Marriotts Grand Chateau Highest Reviewed Owner Many Dates Available inkluderer Las Vegas Strip, Bellagio Springvandet, Stratosphere Tower, The Venetian, Fremont Street Experience, Treasure Island, Luxor Theater, New York New York rutschebane.